Re: Seguridad a nivel de tupla.

From: Ernesto Quiñones <ernestoq(at)gmail(dot)com>
To: "Ing(dot) Vladimir Urquia Cordero" <vurquia(at)uci(dot)cu>
Cc: Lista PostgreSQL <pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: Seguridad a nivel de tupla.
Date: 2011-11-05 02:26:18
Lists: pgsql-es-ayuda

Esto está en la wiki, lo leí hace una semana:

"Granularity of access control depends on the RDBMS. SE-PostgreSQL
allows access control to be configured at the column and row levels
(only a few proprietary RDBMSs support column and row level
access-control options).
Columns and rows are the smallest unit of database objects. Access
control on these objects allows database administrators to apply
flexible access control on them. "

http://wiki.postgresql.org/wiki/SEPostgreSQL

Me sorprendió lo que mandaste ahora.

Visita : http://www.eqsoft.net