Dags för pg-sthlm!

From: Claes Jakobsson <claes(at)surfar(dot)nu>
To: sthlm-pug(at)postgresql(dot)org
Subject: Dags för pg-sthlm!
Date: 2012-09-17 18:47:15
Lists: sthlm-pug

Hej och hoppas ni haft en bra semester.

Nu är det dags för hjärnorna att börja arbeta igen och vi inleder hösten med ett pg-sthlm möte tycker jag. Måndagen den 8:e oktober från typ 18.00 framåt. Denna gång står Init AB värd och bjuder på dricka och käk.

I vanlig ordning finns inget program ännu som om du har något intressant, galet eller roligt att dela med dig av tveka inte då! svar på detta mail eller maila mig eller magnus eller alla tre.

Anmälan som vanligt via eventbrite här -> http://www.eventbrite.com/event/3448752311

Ses den 8:e

/Claes & Magnus