From: giovanni uktolseja <giovanniuktolseja10(at)hotmail(dot)com>
To: <pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org>
Date: 2009-05-01 11:47:19
Lists: pgsql-nl-algemeen

hallo

ik wilde vragen of je me kan helpen ik heb hm gekocht maar hoe meld ik me aan serienr enz.

want ik laad hm dan zie buy try of register wat moet ik bij register in typen?

want als ik try probeer dan logged hij in staat aoto import maar die balk word niet groen als ik speel laad hij geen inport van handhistory?

kun j me hebben om alles goed te krijgen ook alle settings goed te krijgen??

met vriendelijke groet

giovanni

De grappigste filmpjes vind je op MSN Video!
http://video.msn.com/video.aspx?mkt=nl-nl