aanmaken gebruiker

From: Peter van Summeren <peter_van_summeren(at)hotmail(dot)com>
To: <pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org>
Subject: aanmaken gebruiker
Date: 2006-11-14 08:09:43
Lists: pgsql-nl-algemeen

Hallo,
1. Ik heb onder windows XP een nieuwe gebruiker aangemaakt, die geen hoofdgebruiker is.
2. Vervolgens heb ik Postgresql opgestart onder deze nieuwe gebruikersnaam.
3. ik heb de pgadminIII gebruikt om deze nieuwe gebruiker in te voeren (via de pijl icoon).
4. Deze heb ik een password gegeven.
5. Vervolgens ben ik naar het command window gegaan en heb daar met createdb mydb een nieuwe database aangemaakt.
met vriendelijke groeten,
Peter

Get the new Windows Live Messenger!
http://get.live.com/messenger/overview