Re: createuser

From: Gevik Babakhani <pgdev(at)xs4all(dot)nl>
To: Peter van Summeren <peter_van_summeren(at)hotmail(dot)com>
Cc: pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: createuser
Date: 2006-11-13 20:55:53
Lists: pgsql-nl-algemeen

Hallo Peter,

Het sturen van PostgreSQL via command prompt is niet echt handig in
Windows. (wel in linux). Daarom wordt er PGAdmin mee geinstalleerd.

Het is aan te raden om PG via deze programma te beheren. Het is een mix
van TOAD (oracle) en Enterprise Manager van (MSSQL)

Tijdens het installatie heb je een wachtwoord moeten opgeven voor user
postgres. met deze wachtwoord kan je ook via PGAdmin alles binnen PG
beheren.

Groeten,
Gevik.