Re: Instalación de PL/R en PostgreSQL-8.4.1

From: "Ing(dot) Marcos Orti­z " <mlortiz(at)uci(dot)cu>
To: Alvaro Herrera <alvherre(at)alvh(dot)no-ip(dot)org>
Cc: pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Instalación de PL/R en PostgreSQL-8.4.1
Date: 2009-11-04 20:39:09
Lists: pgsql-es-ayuda

Alvaro Herrera escribió:

> Instalaste R primero?

Si, ya todo está instalado r-base, r-base-core, y algunos algoritmos de
r-cran

--

"For me, the purpose is, at least partly, to have joy. Programmers often
feel joy when they can concentrate on the creative side of programming,

Ing. Marcos Luís Ortíz Valmaseda
PostgreSQL SysDBA && Rails Developer
BI and DWH Apprentice
Centro de Tecnologías de Almacenamiento y Análisis de Datos (CENTALAD)
Universidad de las Ciencias Informáticas (http://www.uci.cu)

Linux User # 418229

http://www.postgresql.org
http://www.postgresql-es.org