Nederlandstalige gebruikersgroep

From: Koen Martens <gmc(at)sonologic(dot)nl>
To: pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org
Subject: Nederlandstalige gebruikersgroep
Date: 2009-12-07 07:05:16
Lists: pgsql-nl-algemeen

Hoi Allemaal,

Voor wie het nog niet had gehoord, PGday.eu komt in 2010 naar Nederland!

Hoogste tijd dus om eindelijk eens de Nederlandstalige community op de
rails te zetten! Om te beginnen met een eerste bijeenkomst van de
Nederlandstalige gebruikersgroep (PG-DBUG? Dutch Belgian User Group).

Het plan is simpel:

1. We kiezen een datum & plaats
2. We brainstormen over het programma
3. We nodigen breed uit
4. Community meetup!

Stap 1 is reeds gezet, de gekozen datum:

Vrijdag 29 januari, Den Haag

Stap 3 moet ergens volgende week plaats gaan vinden. Dat geeft ons nog
ruim een week voor stap 2 :)

Hoor graag uw idee-en!

Gr,

Koen

--
K.F.J. Martens, Sonologic, http://www.sonologic.nl/
Networking, hosting, embedded systems, unix, artificial intelligence.