Re: Cursor ve Subselect yada Join...

From: Volkan YAZICI <yazicivo(at)ttnet(dot)net(dot)tr>
To: Timu EREN <selamtux(at)gmail(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Cursor ve Subselect yada Join...
Date: 2006-09-06 16:56:08
Lists: pgsql-tr-genel

On Sep 06 06:54, Timu EREN wrote:
> Oldukça büyük bir tablo üzerinde iki adet select yapmam ve bu select
> işlemlerini subselect kullanarak yapmak durumundayım. (in / not in
> için )

Anladığım kadarı ile sorunu JOIN kullanarak daha efektif bir şekilde
çözebiliriz? Sizin kullandığınız yöntemi düzeltmek yerine, problemin
kendisini görebilir miyiz acaba?

> SELECT field FROM othertable WHERE onefield NOT IN (FETCH ALL FROM myc );
>
> Bunu denediğimde şu hata mesajını alıyorum HATA: "ALL" yerinde söz
> dizimi hatası at character ...

Adı üstünde subSELECT, subUPDATE ya da subFETCH değil. (Gerçi artık
RETURNING eklentisi ile bu söz biraz çuvallıyor ama, bildiğim kadarı ile
subselect'lerin içine yalnızca SELECT sorguları yerleştirilebilir.)

İyi çalışmalar.