PostgreSQL of OS Win2008 - 64

From: "Carlos - Dpto de T(dot)I(dot)" <carlos(dot)cazelatto(at)drugovich(dot)com(dot)br>
To: <pgsql-odbc(at)postgresql(dot)org>, <bruce(at)momjian(dot)us>
Subject: PostgreSQL of OS Win2008 - 64
Date: 2009-09-22 18:24:44
Lists: pgsql-odbc

Hello, my name is Carlos, I started using PostgreSQL instead of SQLServer
and so far had no problems, but now I need to install PostgreSQL on Windows
2008 and I need the ODBC driver for OS 64 by chance someone can send me or
pass a link to download?
Thank you.

Ola, meu nome é Carlos, comecei a utilizar o PostgreSQL no lugar do
SQLSERVER e até o presente momento não tive problemas, só que agora vou
precisar instalar o PostgreSQL no Windows 2008 e estou precisando do driver
ODBC para SO 64, por acaso alguem pode me enviar ou passar um link para
poder baixar?

Obrigado.

Atenciosamente

Carlos Cazelatto Jr