PostgreSQL pokertracker

From: "Alexander Andersson" <alexander(dot)andersson(dot)1(at)bredband(dot)net>
To: <sthlm-pug(at)postgresql(dot)org>
Subject: PostgreSQL pokertracker
Date: 2012-07-20 20:28:19
Lists: sthlm-pug

Hej

Jag försöker installera pokertracker och då behöver man installera
postgreSQL. Jag försöker ladda ner postgreSQL men under setup:en dyker en
ruta upp där jag måste skriva in ett lösenord. Har testat både dbpass och
postgres men inget fungerar. I rutan som kommer upp står det "Please
provide a password for the database superuser (postgres) and service account
(postgres). If the service account already ecists in Windows, you must enter
the current password for the account. If the account does not exist, it will
be created when you click Next"

hittar ingen fil eller map som har med det här att göra så jag vet inte hur
jag sak gå vidare.

Tack på förhand

MVH

Alexander