Yanıt: Re: Veri özeti, Lik e ile arama performans'ı

From: acemi linux <acemi_nix(at)yahoo(dot)com(dot)tr>
To: pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org
Subject: Yanıt: Re: Veri özeti, Lik e ile arama performans'ı
Date: 2005-12-01 22:43:06
Lists: pgsql-tr-genel

postgre içinden mysql un udf si tarzında c ile kod yazıp normal metin dosyası kullanmak yinede bana iyi bir çözüm gelmiyor. tercih etmediğim bi tür, ama haklı olabilirsiniz onu bilemiyorum. postgreyi yeni öğreniyorum ama genel olarak veritabanı sistemlerine bunun ters düşeceğini düşünüyorum.

ben zaman ölçümleri ile vede php kısmında gerekli önbellekleme ile bu konunun daha net çözüleceğini düşünüyorum. zamansızlıktan kendim deneyemiyorum şuan. umarım arkadaş dener ve sonuçları bizde görür merak gideririz :)

iyi çalışmalar herkeze

Yahoo! kullaniyor musunuz?
Istenmeyen postadan biktiniz mi? Istenmeyen postadan en iyi korunma Yahoo! Posta’da
http://tr.mail.yahoo.com