Re: Directorio pgsql_tmp

From: Rafa Rodriguez Hernandez <rhernandez(at)prisacom(dot)com>
To: Patricio Muñoz <patricio(dot)munoz(at)cmet(dot)net>
Cc: pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Directorio pgsql_tmp
Date: 2004-08-06 15:09:26
Lists: pgsql-es-ayuda

Ya le hecho el vacuumdb a toda la base de datoa afectada... y sigue lo mismo ... la unica forma de liberar el espacio es reiniciando el postmaster, loc aul, no me parece una solucion, porque es un sistema en produccion y no puedo estar reinciandola cada hora (aproximadamente en 1 hora se llenan 3 GIGAS de temporal) ....

No se que puede ser .. hemos revisado consultas, y no hay nada anormal ...

Recuerdo que era Fri, 6 Aug 2004 11:06:32 -0400 y Patricio Muñoz <patricio(dot)munoz(at)cmet(dot)net> tecleo:

This e-mail message and any attached files are intended SOLELY for the addressee/s identified
herein. It may contain CONFIDENTIAL and/or LEGALLY PRIVILEGED information and may
not necessarily represent the opinion of this company. If you receive this message in ERROR,
please immediately notify the sender and DELETE it since you ARE NOT AUTHORIZED to
use, disclose, distribute, print or copy all or part of the contained information. Thank you.