Re: nombre tabla

From: Marcos Luis Ortiz Valmaseda <marcosluis2186(at)googlemail(dot)com>
To: Marcos Michel Martinez Perez <mmartinezp(at)estudiantes(dot)uci(dot)cu>
Cc: postgreSQL <pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: nombre tabla
Date: 2011-12-06 16:36:45
Lists: pgsql-es-ayuda

Creo que table_log te puede ayudar en ese proceso
http://pgfoundry.org/projects/tablelog/

"PostgreSQL Table Log uses a trigger to log any INSERTs, UPDATEs and
DELETEs on a specific table into another table. The second part of tablelog
is able to restore the state of the original table or of a specific row for
any time in the past."

Aquí hay un post de Andreas Scherbaum que explica el uso del proyecto:
http://andreas.scherbaum.la/blog/archives/100-Log-Table-Changes-in-PostgreSQL-with-tablelog.html

Saludos