Support

From: pierre hoareau <pierre(dot)hoareau(at)orange(dot)fr>
To: pgadmin-support(at)postgresql(dot)org
Subject: Support
Date: 2006-03-22 14:50:22
Lists: pgadmin-support

Bonjour, voila je voudrais faire mes premiers pas sur pgadmin et utiliser les capacités de posGIS pour des applications cartographiues, est-il possible davoir un support en francais, si possible? Sinon je me contenterai de langlais.

hello,
so i would like to do my first steps on pgAdmin and postGIS for cartographic applications. Is it possible that you send me french support, or english, to help me.

Merci
Thanks you

  • Re: Support at 2006-03-22 20:27:11 from Andreas Pflug