Re: Yedek Alırken

From: Devrim GÜNDÜZ <devrim(at)CommandPrompt(dot)com>
To: Ali Dereli <derelinux(at)gmail(dot)com>
Cc: pgsql-tr-genel <pgsql-tr-genel(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: Yedek Alırken
Date: 2007-11-13 09:18:26
Lists: pgsql-tr-genel

Merhaba,

On Tue, 2007-11-13 at 10:55 +0200, Ali Dereli wrote:
> Bende sürümden kaynaklanan bi hatadır diye düşünmüştüm ama kafama
> takılan, 8.1 sürümün pg_dump ile aldıgım yedekte OWNED ibaresi
> gecmiyor. 8.0 sürümünde pgadmin ile aldıgım yedektede OWNED ibaresi
> geciyor.
> Yani OWNED ibaresini ı ekleyen pgAdmin.

1 sn 1 sn... OWNED 8.2 ile gelmiş olmalı... Bizim Replicator ürününden
geldi aklıma hatta... Ortamda 8.2 pg_dump'ı var mı ? Debian / Ubuntu
falan mı bu sunucu?

> Bu bi çelişki olmuyormu? Veri yedekleme işlerinde pgadmin'i
> kullanmamalıyız gibi bi sonuc cıkıyor
>
> Bu yedekleme işleminde harici bir tavsiyeniz varmıdır? Yoksa pg_dump
> ile yola devammı?

pgAdmin3 zaten pg_dump ve pg_restore kullanıyor arkada ;) Özel birşeyi
yok yani.

Kolay gelsin,
--
Devrim GÜNDÜZ , RHCE
Managed Services, Shared and Dedicated Hosting