Re: Reinginieria Inversa Para Postgresql

From: Karla Gordillo <kgordillo(at)sisdef(dot)cl>
To: ruben avila galindo <ruben2218(at)gmail(dot)com>
Cc: Ayuda <pgsql-es-ayuda(at)postgresql(dot)org>
Subject: Re: Reinginieria Inversa Para Postgresql
Date: 2011-12-29 20:53:24
Lists: pgsql-es-ayuda
Ruben,

La versión que usé es la 9.2

En el EA dice que funciona para mac. Yo no lo he testeado.
Pero encuentras más información en http://www.sparxsystems.com/

Mira esto sale en la ayuda:

System Requirements
Sparx Systems has tested and succeeded in using Enterprise Architect with
Subversion under Wine 1.2, on Mac OS 10.4 and 10.6.2, as well as Ubuntu
10.04.
When using Wine 1.2 on the Ubuntu 9.10 platform, Sparx Systems was unable
to successfully use the https: protocol to communicate with the SVN
server, however we could use the svn: and file: protocols.

        Saludos,
        Karla