Veckans träff

From: Magnus Hagander <magnus(at)hagander(dot)net>
To: sthlm-pug(at)postgresql(dot)org
Subject: Veckans träff
Date: 2012-03-24 12:46:53
Lists: sthlm-pug
Hej!

Ville bara passa på att även här på listan tacka RedBet för lokal,
pizza och öl på veckans träff - samt en kort presentation om hur de
använder postgres, som även resulterade i en hel del intressant
diskussioner!

Dags för alla andra att börja fundera på vad de kan hålla presentation
om nästa gång. Ett par 5-minuter presentationer som skapar diskussion
kan, tycker jag, vara minst lika intressant som en lång välförberedd
45-minutare. Så dra er inte för att föreslå något kort! :-)

Claes och jag satt och filade lite på några lämpliga datum framme i
maj, men har inte riktigt satt ner foten ännu. Ska försöka göra det så
fort som möjligt och då annonsera det - men tillsvidare är planen
åtminstone att det ska bli i maj!

--
 Magnus Hagander
 Me: http://www.hagander.net/

sthlm-pug by date

Next:From: Claes JakobssonDate: 2012-05-01 16:47:26