Re: Heeft deze list wel bestaansrecht?

From: Gevik Babakhani <pgdev(at)xs4all(dot)nl>
To: Paul Schluck <sqlora(at)gmail(dot)com>
Cc: pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Heeft deze list wel bestaansrecht?
Date: 2009-07-17 09:36:04
Lists: pgsql-nl-algemeen
Hoi Paul,

Dat de mailinglijst niet veel activiteit heeft wil niet zeggen dat er
geen behoefte voor is. Het is meer bedoeld om de PG community in NL een
plek te geven. Koen, Erikjan en Ik zijn op dit moment "het
aanspreekpunt" betreft de website (nog in ontwikkeling) en PR.

Voor technische vragen zijn er andere mailinglijsten beschikbaar.

Groeten,
Gevik.