Heeft deze list wel bestaansrecht?

From: Paul Schluck <sqlora(at)gmail(dot)com>
To: pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org
Subject: Heeft deze list wel bestaansrecht?
Date: 2009-07-16 13:48:29
Lists: pgsql-nl-algemeen
Hi,
Ik ben nog niet zo lang met Postgres bezig en was me er tot voor kort niet
van bewust dat er ook een NL mailing list was. Ik heb de list archives
bekeken en dat is wel bedroevend. 1 serieuze post met 1 reactie.
Ik vraag me af of deze list wel bestaansrecht heeft. Als niemand hier
serieus werk van wil maken dan kan ie net zo goed opgeheven worden.

Paul

pgsql-nl-algemeen by date

Next:From: Koen MartensDate: 2009-07-16 17:23:57