RE: [JDBC] Dúvida

From: Kovács Péter <peter(dot)kovacs(at)sysdata(dot)siemens(dot)hu>
To: alan(at)gulfinvest(dot)com(dot)br, pgsql-jdbc(at)postgresql(dot)org
Subject: RE: [JDBC] Dúvida
Date: 2001-08-30 15:07:57
Lists: pgsql-jdbc
Na akkor ezt mindjárt meg is beszélhetjük. Én például nem beszélek
portugálul, de a nyelv nagyon tetszik, és szívesen tanulnák portugálul, ha
alkalma volna rá. A PostgreSQL-t nagyon szeretem, és elképeszt, hogy milyen
gyorsan halad a fejlesztés. Kiváncsi vagyok, mennyire stabil és mennyire
bírja a terhelést. Sajnos eddig nem volt idom ezen a tulajdonságait
kipróbálni, de remélem hamarosan sort keríthetek rá.

Sok sikert a PostgreSQL-hez.

Péter

pgsql-jdbc by date

Next:From: Marc G. FournierDate: 2001-08-30 16:25:10