Re: Heeft deze list wel bestaansrecht?

From: "Robert J(dot)C(dot) Ivens" <robert(at)roclasi(dot)com>
To: Gevik Babakhani <pgdev(at)xs4all(dot)nl>
Cc: pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org, Koen Martens <gmc(at)sonologic(dot)nl>
Subject: Re: Heeft deze list wel bestaansrecht?
Date: 2009-07-17 10:52:01
Lists: pgsql-nl-algemeen
Dag Koen en Gevik,

Goed te horen dat er iets op stapel staat.
Ik begrijp dat jullie al met z'n drie├źn zijn om het een en andere te
organiseren maar als jullie nog ergens hulp nodig hebben hoeven jullie
alleen maar te vragen.
Trouwens hoe groot is de NL community? En beslaat dit het
Nederlandstalige gebied (NL+Vlaanderen) of alleen Nederland?

Gr.
Robert