Re: Heeft deze list wel bestaansrecht?

From: Koen Martens <gmc(at)sonologic(dot)nl>
To: "Robert J(dot)C(dot) Ivens" <robert(at)roclasi(dot)com>
Cc: pgsql-nl-algemeen(at)postgresql(dot)org
Subject: Re: Heeft deze list wel bestaansrecht?
Date: 2009-07-17 13:15:28
Lists: pgsql-nl-algemeen

Hoi Robert,

On Fri, Jul 17, 2009 at 12:52:01PM +0200, Robert J.C. Ivens wrote:
> Goed te horen dat er iets op stapel staat.
> Ik begrijp dat jullie al met z'n drieën zijn om het een en andere te
> organiseren maar als jullie nog ergens hulp nodig hebben hoeven jullie
> alleen maar te vragen.

Dat is heel mooi, want vele handen maken licht werk!

> Trouwens hoe groot is de NL community? En beslaat dit het
> Nederlandstalige gebied (NL+Vlaanderen) of alleen Nederland?

Dat zijn hele goede vragen, ik heb daar nog geen idee van. Op europese
evenementen zijn er altijd wel wat Nederlanders, maar nooit meer dan 3-4 volgens
mij.

In mijn ogen gaan we voor een PDBUG: Postgresql Dutch Belgian User Group, waarbij
we inderdaad voor NL+Vlaanderen gaan. Het belangrijkste denk ik is om gewoon
eens informeel bijeen te komen. Ik heb daar de ruimte voor, en zal dat na HAR2009
(ik ben daar hoofdorganisator van, en nu dus erg druk) uit gaan werken: datum
prikken, groot aankondigen.

Kortom, het staat eigenlijk nog niet eens in de kinderschoenen, maar de wil is er
zeker. Als ik in september/oktober een beroep op je mag doen, graag!

Gr,

Koen

Ps: Gevik, hoeveel leden heeft deze lijst op het moment eigenlijk?